tiistai 7. elokuuta 2012

3/30

Päivä 3: Kenen vartaloa ihailet ja miksi?

Tähän postaukseen on hyvä varmasti iskeä muutama fitspiration kuva kertomaan, minkälainen on mun unelmakroppa. En tykkää käyttää sanaa thinspiration, koska mulle tulee siitä jotenkin negatiivinen fiilis. Olen ehkä eksynyt liian monta kertaa yhdellä porkkanalla ja vesilasillisella elävien teinien blogiin, jotka ovat täynnä kyseistä thinspota. Enkä halua sanoa tätä nyt pahalla ketään kohtaan, koska ymmärrän että monet heistä kärsivtä syömishäiriöistä, mutta mulle itselleni tulee vaan ahdistava fiilis sellaisista blogeista. Mutta siis back to business..

 Ihailen monien ystävieni kroppia, jotka ovat hoikkia, mutta treenattuja. Täydellisin kroppa julkkiksita on mun mielestä kuitenkin Blake Livelyllä, joka on ulkonäöllisesti mun ehdoton esikuva. Hän on hoikka ja timmi, mutta omistaa silti muotoja.






Oon itse aina ollu isorintanen ja oon sitä mieltä et naisilla saa löytyä vähän muotoja :) Ennen mun unelmakroppa oli laiha ja androgyyni varustettuina pienillä rinnoilla, mut nykyään enemmänki sporttinen, hieman lihaksikas, hoikka, mutta sopivan muodokas. Mahdoton yhtälö? :D I don't think so.
Mitä sitten toivoisin omaan unelmakroppaani? Pienemmät ja solakammat pohkeet, kiinteät reidet, pyöreän pepun, masun jossa näkyy että sen eteen on tehty duunia ja käsivarret, jotka eivät näytä leipälapioilta vaan kiinteiltä ja sopivan lihaksikkailta.





kuvat: http://gomezhyatt.com/wp-content/uploads/2010/05/blakelively.jpg, http://femalecity.gr/wp-content/uploads/2012/02/bikini-body-battle-blake-lively-or-maria-menounos.jpg, http://jaipals.com/wp-content/uploads/2012/03/blake-lively-bikini1.jpg, loput weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti