maanantai 10. syyskuuta 2012

Struggling

Moikka!

Tänne blogin pariin on ollut niin vaikea palata, kun motivaatio terveellisiä elämäntapoja kohtaan on ollut täysi nolla. Totta puhuen olen elänyt tämän blogin aloittamisen jälkeen paljon epäterveellisemmin kuin pitkään aikaan, kuinka ironista? Jotain olen huomannut ja se on se, että vaikka mua lähinnä motivoikin laihduttamaan ulkonäkö ja kivat vaatteet, niin mun on ihan pakko yrittää harrastaa liikuntaa ja syödä terveellisemmin jo senkin takia, koska muuten mulla on ihan älyttömän paska olo. Nukun paljon huonommin, jos en saa energioita purettua liikunnalla ja väärin syömällä on koko ajan tosi voimaton ja tukkoinen olo ja mahakipuja.



Tuntuu, että olisin taas aloituspisteessä. Kynnys lähteä jumppiin tai lenkille on edelleen korkea ja herkkuja vastaan taisteleminen, ateriarytmin ylläpitäminen ja terveelliset valinnat tuskastuttaa. Huh...lisäksi koko ajan jostain puskevat juhlat eivät auta arkeen totuttelussa. Tällä viikolla olen lähdössä risteilylle ja viikonloppuna on yhdet juhlat tiedossa, joten buffetpöytää ja alkoholia on runsaasti tarjolla. Risteilyn aikana aion kuitenkin buffetia lukuunottamatta yrittää tehdä järkeviä valintoja. Sallin itselleni yhden suolaisen ja yhden makean herkun tax freesta ja alkoholia jonkin verran. Viikonlopun juhlinnoissa tulee varmasti nautittua muutama lonkero ja viiniä, herkkuja ei toivottavasti niinkään....



Liikunta sunnitelmat tälle viikolle ovat seuraavanlaiset:

ma: venyttely 30 min
ti: jumppa(aerobinen+lihaskunto) 55 min
ke: kävely/hölkkälenkki 60 min
to: -
pe: -
la: kävely/hölkkälenkki 30 min plus lihaskuntoa (vatsat, selät, punnerrukset, kyykyt ym) 20 min
su: riippuen olossta, joko vp tai Sretching 55 min


Pysytään kuulolla :)

1 kommentti:

  1. Täälläkin ollaan lähdössä risteilemään tällä viikolla:) Pitää vaan yrittää tehdä niitä järkeviä valintoja!

    VastaaPoista